کتاب حدود رشد (The Limit of Growth) که برای اولین بار در سال 1972 منتشر گردید، تصویر مستندی به دست داده است. بر این اساس، رشد بیرویهی جمعیت و مصرف، سرانجام به کمبود غذایی، زوال و نابودی مواد معدنی اصل، شلوغی بیاندازه، آلودگی هوا و تخریب کلیت کیفیت زندگی منجر خواهد شد. یکی از توصیههای مهم، بررسی بازاریابی اجتماعی جهانی برای برنامهریزی خانواده بوده است.
» کتاب مدیریت بازاریابی، فیلیپ کاتلر/ ترجمهی بهمن فروزنده/ فصل پنجم، صفحهی 188
و البته لازم به ذکر است که آقای بهمن فروزنده چند ماه پیش مشاور محمود احمدینژاد شدند، اما اینکه مشاورههای چقدر در اظهارات اخیر آقامون محمود نقش داشته اصلا مشخص نیست.
و البته اگر حرف درنیاورند که اینجور کتابها دیگر قدیمی شدهاند و کتابهای جدید را خودمان مینویسیم.